Wie ik ben :)

Stel jezelf voor aan de hand van de vooropgestelde vragen. Wanneer je jezelf hebt voorgesteld wordt je automatisch verplaatst naar de groep "Leden" en heb je toegang tot het gehele forum.
Forum rules
Probeer onderstaande vragen zo duidelijk mogelijk te formuleren. Dit om de veiligheid van het forum en de leden te garanderen.

Lotgenoten: (indien je jezelf beschadigd)

Hoe ben je op dit forum terecht gekomen:
Wat is je relatie met zelfbeschadiging of automutilatie:
Wat verwacht je van dit forum:
Ben je op dit moment in behandeling of heb je professionele hulp:
Vertel nog wat meer over jezelf: (Bijvoorbeeld je leeftijd en hobby's)[/color]

Familie en omstaanders: (indien iemand in je nabije omgeving zich zelf beschadigd)

Hoe ben je op dit forum terecht gekomen:
Wat verwacht je van dit forum:
Hoe kunnen we jou helpen of naar wat ben je op zoek:
Post Reply
PanPan
Newbie

Wie ik ben :)

Post by PanPan »

Hallo, ik zal mij even voorstellen, mijn naam hier is PanPan, ik ben een vrouw van 31 jaar.

ik heb dit forum gevonden via google, ik was aan het zoeken naar mensen die door hetzelfde heengaan als ik. een soort lotgenotenforum dus voor mensen die zichzelf beschadigen. ik vond dit forum en hoop hier steun te kunnen vinden; mijn verhaal te kunnen doen, misschien advies vragen maar ook anderen tot steun te kunnen zijn; een luisterend oor bieden of advies geven, wat dan ook. maar ook voor de "luchtigere" onderwerpen kun je mij vinden, ik ben makkelijk in omschakelen :-)
ik worstel vanaf mijn tienerjaren met zelfbeschadiging. wanneer het precies begonnen is weet ik niet eens meer goed, het is al zo lang geleden. ik heb lang gehoopt en gewerkt aan het stoppen van het zelfbeschadigen maar daar ben ik mee gestopt. dit is iets wat waarschijnlijk bij mij hoort en niet weer weg zal gaan. op de vraag of ik in behandeling ben of professionele hulp heb: ja. ik ben onder behandeling bij het GGZ. dat ben ik vanaf mijn 14e levensjaar. ik heb al aardig wat diagnoses gekregen ondertussen en het is steeds weer behandeling op behandeling volgen waarna de GGZ terug komt op dat er toch niet goed gehandeld is en er een andere diagnose word gesteld. inmiddels heb ik eindelijk de goede diagnoses gekregen en gaan we er echt mee bezig.

om verder nog wat van mijzelf te vertellen: ik ben een groot dierenliefhebber, kijk graag big brother ;) , schrijf gedichten, luister graag muziek en bak ook regelmatig dingen. vind ik leuk. ik houd het hier eerst maar bij, als er vragen zijn dan hoor ik het wel :-)

Snowgirl
Moderator
Moderator

Re: Wie ik ben :)

Post by Snowgirl »

Welkom op het forum!

Post Reply