Hallo allemaal!

Stel jezelf voor aan de hand van de vooropgestelde vragen. Wanneer je jezelf hebt voorgesteld wordt je automatisch verplaatst naar de groep "Leden" en heb je toegang tot het gehele forum.
Forumregels
Probeer onderstaande vragen zo duidelijk mogelijk te formuleren. Dit om de veiligheid van het forum en de leden te garanderen.

Lotgenoten: (indien je jezelf beschadigd)

Hoe ben je op dit forum terecht gekomen:
Wat is je relatie met zelfbeschadiging of automutilatie:
Wat verwacht je van dit forum:
Ben je op dit moment in behandeling of heb je professionele hulp:
Vertel nog wat meer over jezelf: (Bijvoorbeeld je leeftijd en hobby's)

Familie en omstaanders: (indien iemand in je nabije omgeving zich zelf beschadigd)

Hoe ben je op dit forum terecht gekomen:
Wat verwacht je van dit forum:
Hoe kunnen we jou helpen of naar wat ben je op zoek:
Plaats reactie
Linwonderland
Newbie
Reacties:
Geslacht:

#1 Hallo allemaal!

Bericht door Linwonderland » 10 nov 2019, 23:33

Hallo allemaal,

Ik ben een 27-jarige vrouw uit omgeving Leuven.
Vroeger was ik al lid op een automutilatieforum. Het ging een tijd beter met me en zelfverwonding was geen deel meer van mijn leven. Sinds ik een burn-out gehad heb en nu in een depressieve periode zit, is het echter weer heel moeilijk geworden. Ik ben mezelf niet meer, duw vrienden verder van me weg terwijl dat in feite niet is wat ik wil. Mezelf pijn doen, is ook terug op de voorgrond getreden. Met dit forum hoop ik wat herkenning en steun te vinden, niet meer het gevoel te hebben dat ik hier alleen mee zit en misschien wel de stap zetten om wat van mijn verhaal hier te kunnen delen.

Liefs!

Dit onderwerp heeft 4 antwoorden

U moet een geregistreerd lid en aangemeld zijn om de antwoorden in dit onderwerp te bekijken.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie