Forum Mededeling

Dit deel mag gebruikt worden voor vragen en opmerkingen over het gebruik, de inhoud,
layout en gebruik van deze site. Het bevat de algemene voorwaarden, disclaimer en huisregels.
Post Reply
Snowgirl
Moderator
Moderator

Forum Mededeling

Post by Snowgirl »

Lieve leden,

Het is fijn om het forum weer terug te kunnen beheren, zo fijn om weer terug te zijn.
Weer te kunnen meelezen met iedereen. Elkaar helpen en steunen doen wij graag! :heart:
Alleen is het forum de laatste tijd zo doodstil en daarvoor hebben wij het forum niet terug gezet.
Het forum werd hard gemist maar nu het weer terug online staat, komt er plotseling niemand meer schrijven dus het forum is nu gewoon zo dood. Zo doodstil dus wij missen jullie. Wij missen jullie schrijfsels. Wij willen jullie allemaal helpen door de moeilijke tijden heen. Wij willen er graag voor jullie zijn. Voor jullie allemaal! :heart:

knightley1982
Silver Member
Silver Member

Re: Forum Medeling

Post by knightley1982 »

ik weet soms niet goed wat te schrijven of hoe het te verwoorden, maar mss is het geen slecht gedacht een algemeen email te sturen naar de leden, want hier kun je het wel zeggen maar diegene die helemaal niets meer schrijven of komen en nog lid zijn zullen dit niet lezen, is maar even een tip dat ik kan mee geven.
I'm not a sad person, upset the whole time, but I seem to be quite emotional.

Snowgirl
Moderator
Moderator

Re: Forum Medeling

Post by Snowgirl »

knightley1982 wrote: 10 Apr 2020, 10:25 ik weet soms niet goed wat te schrijven of hoe het te verwoorden, maar mss is het geen slecht gedacht een algemeen email te sturen naar de leden, want hier kun je het wel zeggen maar diegene die helemaal niets meer schrijven of komen en nog lid zijn zullen dit niet lezen, is maar even een tip dat ik kan mee geven.
Dat hebben wij ooit in het verleden al eens gedaan maar heeft dus geen effect gehad maar toch bedankt voor de tip. :)

Post Reply