Welkom bij Automutilatie of Zelfbeschadiging
Een forum voor lotgenoten, om elkaar te helpen en te steunen in de strijd tegen zelfbeschadiging.

Om deel uit te maken van dit forum moet u een GEREGISTREERD lid of AANGEMELD zijn.

It's the lonley unicorn here

Stel jezelf voor aan de hand van de vooropgestelde vragen. Wanneer je jezelf hebt voorgesteld wordt je automatisch verplaatst naar de groep "Leden" en heb je toegang tot het gehele forum.
Forumregels
Probeer onderstaande vragen zo duidelijk mogelijk te formuleren. Dit om de veiligheid van het forum en de leden te garanderen.

Lotgenoten: (indien je jezelf beschadigd)

Hoe ben je op dit forum terecht gekomen:
Wat is je relatie met zelfbeschadiging of automutilatie:
Wat verwacht je van dit forum:
Ben je op dit moment in behandeling of heb je professionele hulp:
Vertel nog wat meer over jezelf: (Bijvoorbeeld je leeftijd en hobby's)

Familie en omstaanders: (indien iemand in je nabije omgeving zich zelf beschadigd)

Hoe ben je op dit forum terecht gekomen:
Wat verwacht je van dit forum:
Hoe kunnen we jou helpen of naar wat ben je op zoek:

Auteur
Lonley_unicorn
Newbie
Geslacht:

#1 It's the lonley unicorn here

Bericht door Lonley_unicorn » 22 okt 2018, 19:46

Hoi allemaal
Ikzelf ben een. Lotgenoot.
Ik ken dit forum al van toen ik 14 jaar was en Men eerste keer in aanraking kwam met zelfbeschadeging ondertussen ben ik 23 jaar jong en helaas ben ik hervallen in het beschadigen van mezelf... Dus ik ken dit forum al van vroeger... Ik heb hier lang onder de naam jerbake gezeten voor wie me mss nog kent?
Ik ben momenteel in dagbehandeling op een afdeling voor mensen met persoonlijkheids problematieken of relatie problemen we leren hier op een goede manier te mentaliseren... Dat is de therapie vorm dus : mentaliserende bevorderende therapie.
Wat zoek ik op het forum? Vooral begrip en steun omdat ik dit enorm mis in men dagelijks leven.
Zo ik denk dat ik nu de belangrijkste vragen al beantwoord heb?

Over mij :
Ik ben dus 23 jaar ik woon in beschut wonen of zo als het nog word genoemd beschermd zelfstandig wonen ik woon in een groeps woning waar 4 personen kunnen wonen zelf woon ik hier nu met nog 1 iemand waar ik helaas niet mee overeen kom... Ik woon niet alleen op men kamer want ik heb nog 2 cavia's Annie en fie heten ze! Het zijn schatjes en ik hou enorm veel. Van hen.
Eum mss belangrijk ik heb ook nog een es ik heb anorexia en bolemia door elkaar lopen dus best frustrerend voor het moment heb ik het vechten hiertegen opgegeven en tja laat ik men es maar wat begaan...
Zelf hou ik van wandellen :) en paardrijden maar dat mag ik momenteel niet vanwege es :( vind ik niet leuk
Ik ben van een 3 ling en heb een oudere broer
Heb weinig contakt met hen vooral nog met men mama.
Zooo dat was het denk ik?
Vrage? Stel maar hoor ik bijt niet :)

Dit onderwerp heeft 2 antwoorden

U moet een geregistreerd lid en aangemeld zijn om de antwoorden in dit onderwerp te bekijken.

Registreer Aanmelden